• Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır


    Başbakanlık İletişim Merkezi olarak da nitelendirilen Bimer son dönemde ortaya çıkan teknolojik gelişmeler ışığında ortaya çıkarılmış ve kamu kurumlarının sorunlara daha kısa sürede ve pratik bir şekilde çözüm getirebilmesi ile birlikte vatandaşa sunulan hizmetlerdeki memnuniyet kalitesini artırmak amacıyla kullanılan bir sistemdir. Ülke içerisinde günden güne artan internet kullanıcı sayısı ile birlikte sistemin aktifliği daha da artmakta ve pek çok kişi zamandan tasarruf sağlayarak sorunlara çözüm bulabilme, öneri ve şikayet  gibi işlemleri gerçekleştirebilmektedir. Bu noktada dikkate alınması gereken faktör ise Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır hususu olup yapılacak işlemin belli kriterler dikkate alınarak gerçekleştirilmesi gerekmektedir.


    Bimer sistemi içerisinde web sitesi, Alo 150 hattı veya şahsen başvuru gibi yöntemler takip edilerek şikayet ve öneri ile bilgi alma gibi faaliyetler rahatlıkla yerine getirilebilmektedir.  Ülkemizde yer alan yabancılar da ülkeler arası karşılıklılık esaslarına ve Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır konusu ile ilgili detaylara hassasiyet göstermek suretiyle işlem yapabilme hakkı elde etmektedir. Bimer sisteminin en önemli getirisi ise yolsuzluk ve rüşvet gibi konuların önünü tıkayabilmek ve kamu kurumlarında istenilen şeffaflığı elde edebilmektir.

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır Sürecinde Kullanılabilecek Yöntemler

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır noktasında uygulanabilecek yöntemler mevcut olup belli başlı adımlar takip edilerek istenilen sonucu elde etmek mümkündür.

    • İlk olarak tercih edilen yöntem Bimer sistemine ait kurumsal web sitesinin kullanımı ile gerçekleştirilen işlemlerdir.
    • Açılan ekran üzerinde ad, soyad, TC kimlik numarası ve cep telefonu gibi bilgilerin tanımlanması ile birlikte sistem ilgili kişinin cep telefonuna onay kodu göndermekte ve bu onay kodu sayesinde sisteme giriş yapılabilmesi ile birlikte şikayet ve istek gibi işlemler yerine getirilebilmektedir.
    • İnternet üzerinden yapılan başvuru işlemleri için kurumsal web sitesi haricinde e-devlet sistemini kullanarak da faaliyetleri sürdürebilmek mümkün olup bu sistem üzerinden yapılacak işlemler için mobil imza veya e-devlet şifresi gibi bilgiler gerekmektedir.
    • İnternet sistemi haricinde Bimer’e ait telefon olan ALO 150 numaralı hattı arayarak da aranılan ildeki Valilikte yer alan halkla ilişkiler biriminin ilgili görevlisi tarafından sorulan kişisel bilgilerin verilmesi ile birlikte şikayet işlemi gerçekleştirilebilmekte ve daha sonraki süreçlerde aynı yöntem takip edilerek şikayetin takibi ve sorgulanması yapılabilmektedir.
    • Posta ile yapılacak başvuru işlemlerinde ise Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır ile ilgili hususlar öğrenilerek Bimer adresine, Valilik, Kaymakamlık, Bakanlık gibi birimlere TC kimlik numarası ve iletişim bilgilerinin girilmesi suretiyle işlem gerçekleştirebilmek mümkündür.
    • Şahsen yapılan başvurularda ise Bimer kurumunun Halkla İlişkiler Daire Başkanlığına ziyaret gerçekleştirmek gerekmektedir.

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır Konusunda Dikkate Alınacak Hususlar

    Başbakanlık İletişim Merkezine yapılan başvuru, şikayet ve istekler ile ilgili belirtilen kişisel bilgilerin, istenilen talebin anlaşılır ve sade bir şekilde yazılmasına dikkat edilmeli ve bahsedilen hususların doğruluğundan mutlaka emin olunmalıdır. Aksi takdirde yapılan başvuru işlemi değerlendirmeye alınmayacağı gibi başvuru sahipleri ile ilgili olarak da yasal süreçler başlatılabilmektedir.

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır noktasında web sitelerinden araştırma yapılarak şablonlar bulunabilir ve kişi bulduğu şablonu kendi bilgilerine ve şikayetine göre düzenleyerek ilgili makamlara bahsedilen yöntemleri kullanmak suretiyle başvurusunun iletimini mümkün kılabilmektedir.  Dolandırıcılık, Hakaret ve Sövme, Tehdit ve Darp gibi suçlar ile Şikayetten Vazgeçme gibi hususlar ile ilgili olarak pek çok web sitesinde Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır noktasında dikkate alınabilecek örnekler vatandaşların hizmetine sunulmaktadır.

    Sponsorlu Bağlantılar

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır Konusu İle İlgili Diğer Hususlar

    Bilgi Edinme Kanunu çerçevesinde sivil ve memur kesimler de dahil olmak üzere halkın tüm kesimi tarafından her zaman ve her yerden başvuru yapabilmenin mümkün olduğu uygulamada Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır konusu ile ilgili detaylı araştırmaların yapılması ile birlikte gerçekleştirilen şikayetler Başbakanlık makamı tarafından yönlendirilmektedir. Başbakanlık makamının koordinasyonu ve takibi altında yönetilen Bimer sisteminde ilgili kamu kurumu tarafından şikayet sahibinin sorunlarının giderilmesine yönelik gerekli araştırma ve değerlendirme çalışmaları en fazla 15 günlük süre içerisinde yerine getirilmektedir.

    Yapılan şikayet ve başvurularda Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır noktasında konuyla ilgili kapsamlı bir araştırma yapmak, aceleci davranmamak ve dilekçeyi eksiksiz olarak doldurmak gerekmektedir.  Bimer sistemi üzerinde gelecek dönemde yapılacak geliştirmeler ve sunulan hizmetlerin niteliğinin iyileştirilmesi çabaları sonucunda vatandaşın devlete olan bağının daha da artırılması hedeflenmektedir.

    Bimer Başvuru Sorgulama Nasıl Yapılır

    Aile Hekimi Sağlık Raporu ve Tahlil Sonuçları

    Kan Grubu Kartı Nereden Nasıl Alınır ? Ücreti Ne Kadardır ?



    tıkla sorunu sor

    Bimer Şikayet Formu ve Dilekçe Nasıl Yazılır İLE İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZİ BİZE SORUN!



    Etiketler:

    Merak Ettiklerinizi Sayfanın En Altında Sorabilirsiniz!

    Henüz yorum yapılmamış.

    Sorunuzu Yazın