ref: refs/heads/v3.0
emeklilikssksgkbaÄŸkurkredilerkosgebengellie-devlet

Avea Fatura Detayı Sorgulama

Avea Fatura Detayı Sorgulama

Ayrıntılı Fatura Detayı sadece borç bilgisi, vergiler ya da ödenecek tutar deÄŸil, o ay içinde ya da geçmiÅŸe dönük (geçmiÅŸe dönük fatura detay bilgisi iÅŸlemlerinizi en fazla son 6 ay için yapabilirsiniz) yaptığınız görüşmelerin; görüşülen numara, görüştüğünüz tarih ile saat, görüşme süresi ve görüşme tutarı; ya da sms attığınız veya aldığınız numaralar ve bu SMS’lerin tarih, saat, sayısı ve SMS tutarınız gibi bilgileri içeren faturadır. Ayrıntılı fatura detayınıza ulaÅŸmak için ‘Ayrıntılı Fatura Servisi’ni aktive etmeniz gerekmektedir. Bunun için aÅŸağıda anlatacağımız yöntemlerden birini kullanabilirsiniz.

Türk Telekom/Avea Fatura Detayı Sorgulama Nasıl Yapılır?

1. Ä°nternet Sitesinden Sorgulama

İnternet sitesi üzerinden sorgulama işlemini gerçekleştirebilmek için, aşağıda vermiş olduğumuz bağlantıya tıklayın.

Ardından “Online Ä°ÅŸlemler” butonuna tıklayıp bireysel ya da kurumsal telefon numaranız ve online iÅŸlemler ÅŸifrenizle giriÅŸ yaptıktan sonra (Online Ä°ÅŸlemler ÅŸifrenizi bilmiyorsanız giriÅŸ yapmak istediÄŸiniz avea hattınızla *952# yazıp arama tuÅŸuna basarak ücretsiz olarak anında yeni bir ÅŸifre edinebilirsiniz) sırasıyla Fatura Ä°ÅŸlemleri, Fatura Servisleri, Detaylı Fatura AboneliÄŸi seçeneklerini tıklayabilirsiniz.

Avea/Türk Telekom Fatura Detayı Sorgulama İşlemi için TIKLAYINIZ!

2. Müşteri Hizmetlerinden Sorgulama

Avea Müşteri Hizmetleri’ni arayarak (Müşteri Hizmetleri’ne avea hattınızla baÄŸlanıyorsanız 500, farklı bir operatör ya da sabit hattan baÄŸlanıyorsanız 444 1 500 numaralarını tuÅŸlamalısınız.) Müşteri Hizmetleri’nden detaylı fatura servisini aktive etmeden sadece belli bir döneme ait fatura ayrıntınızı da isteyebilirsiniz. Bu bilgiler ilgili mail adresinize gönderilir.

3. Mobil Uygulamadan Sorgulama

Google Play Store ya da App Store’dan “Türk Telekom Online Ä°ÅŸlemler” uygulamasını telefonunuza indirip fatura detayınızı görüntüleyebilirsiniz. Uygulamayı indirdikten sonra öncelikle iÅŸlem yapmak istediÄŸiniz cihazı (mobil, internet, ev telefonu) seçin. Seçimi yaptıktan sonra sizi yeni bir mobil uygulama indirme sayfasına yönlendirebilir. EÄŸer yönlendirirse o uygulamayı da indirin. Ä°kisinden biriyle giriÅŸ yaptıktan sonra diÄŸerini silebilirsiniz. Ardından , Avea’nın internet sitesinde olduÄŸu gibi, bireysel ya da kurumsal telefon numaranız ve ÅŸifrenizle giriÅŸ yaptıktan sonra yapmak istediÄŸiniz iÅŸlemi seçin.

Bu işlemlerden herhangi birini yaptıktan sonra ayrıntılı fatura servisiniz aktifleşmiş olur. Böylelikle fatura bilgilerinize online ulaşabilirsiniz ya da detay bilgileriniz her ay faturanızla birlikte size ulaşır.

Türk Telekom/Avea Android Mobil Uygulamasını İndirmek için TIKLAYINIZ!

Türk Telekom/Avea iOS Mobil Uygulamasını İndirmek için TIKLAYINIZ!

İşlem ücretleri ise şu şekildedir;

  • Avea’nın web sitesinden ve mobil uygulamasından yapılan iÅŸlemler ücretsizdir.
  • E-posta yoluyla gönderilen detaylı faturalardan da ücret alınmaz.
  • Posta yoluyla gönderilen detaylı faturalar vergiler dahil 1 liradır. Bu ücret 1. ve 2. sayfalar için ayrı ayrı alınır. 2. sayfadan sonraki fatura sayfalarından ücret alınmaz. (12 Ekim 2015 itibari ile yapılan ücretlendirmeler bu ÅŸekildedir.)
  • Müşteri Hizmetlerinden yapılan iÅŸlemler iÅŸe 1 lira olarak ücretlendirilir.

SMS ile detaylı fatura bilgisi alınamamaktadır.

Online Ä°ÅŸlem Yaparken Dikkat!

Mobil uygulamadan ya da internet sitesi üzerinden işlem yaparken dikkat etmeniz gereken bazı noktalar vardır.

Ä°lk olarak mobil uygulamaya ya da internet sitesine girerken kullandığınız online iÅŸlemler ÅŸifrenizi ya da bu gibi parolalarınızı kimse ile paylaÅŸmamalı, kimseye söylememelisiniz. Ayrıca ortak kullanıma açık bilgisayarlarda hatta kendi ÅŸahsi bilgisayarınızda karşınıza çıkan ”beni hatırla” ya da ”ÅŸifremi kaydet” gibi seçenekleri kesinlikle kullanmamalı, mümkünse ”bu site için asla” seçeneÄŸini tıklamalısınız.

Türk Telekom/Avea Online İşlemler Şifresi Nasıl Alınır?

Online iÅŸlemler ÅŸifrenizi ya da parolanızı unuttuÄŸunuz zaman ‘SIFRE’ veya ‘PAROLA’ yazarak 9520’e mesaj atabilir ya da ÅŸifresini öğrenmek istediÄŸiniz hattınızla *952#’yi arayabilir, bu bilgilere kolaylıkla ulaÅŸabilirsiniz. Dolayısı ile cep telefonunuzu çaldırdığınız, unuttuÄŸunuz veya isteyerek ya da istemeyerek 3. bir kiÅŸiye verdiÄŸiniz zaman bu kiÅŸiler de bu bilgilere en az sizin kadar kolay ulaÅŸabilecektir.

Bu gibi durumların, yani online işlemler şifreniz ya da parolanız 3. kişiler tarafından kullanılarak cep telefonu hattınız ile ilgili yaptığı her türlü işlemin hukuki ve cezai sorumluluğu size aittir. Avea böyle bir durumla ilgili hiçbir sorumluluk almamaktadır.

Yorumlar

  1. ÅŸerife dedi ki:

    detaylı fatura bilgilerimi görmek istiyorum

  2. hatice dedi ki:

    Faturalı hatlarda 5 yıl önceki döneme ait görüşme detaylarına nasıl ulaşabilirim?.Teşekkürler

  3. yaÅŸar taban dedi ki:

    hata tarifelı telefon aldım ödememın bitmesi gerekırken halen devam ediyor

    1. SGK Merkezi dedi ki:

      Lütfen bağlı olduğunuz şebekeyi arayınız.