İstanbul SGM İletişim Bilgileri

CİBALİ SGM | SGK İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres: İtfaiye Cad. No:54 Unkapanı-Fatih/İstanbul

Telefon: (0212) 631 78 50

Fax: (0212) 621 04 14

E-mail: cibalisagliksgm@sgk.gov.tr

Shares:

22 Comments

  • nesrin
    25.08.2021 at

    merhaba medula sisteminde örnekleme hata uyarısı ne anlama geliyor..Hata neyden kaynaklanır bu durumda öğrenebilirmiyim..?

    Reply
    • Danışma Birimi
      26.08.2021 at

      Merhaba,

      Örnekleme sistemini kabul eden eczacıların karşıladığı reçetelere ait B grubu reçetelere % 5 basit rasgele örnekleme sistemi uygulanır.Ayrı fatura edilen B grubu reçeteler içinden örneklemeye esas olacak reçeteler fiziki seçime izin verilmeksizin provizyon sistemi tarafından belirlenir. Örnekleme yöntemi ile tespit edilen reçete sayısı 15 reçetenin altında ise sistem tarafından en az 15 reçete seçilecektir. Örneklenen grupta herhangi bir kesinti söz konusu olursa hata oranı hesaplanarak fatura ödemelerinde kesinti yapılır.

  • Remzi
    22.07.2019 at

    Mrb abi ben2015cigerde mesleki silkosiz oranı 0dugerdevameden rahatsızlıklimin oranı gelmedi mesleki tanısı konuldu omuxum için mesleki kolum mesleki sekel verildi ben bulundugum SGK gitim soruyorum Ankara’da ama normalde Cibali yüksük sağlık kuruluns gelmesi gerkirdegilmi benim raporun hakibda bilgialmak istiyorum

    Reply
  • ayşe
    08.05.2019 at

    optisyenler için medula şifresi almak için neler gerekli

    Reply
  • tahsin
    12.04.2019 at

    21.03.2019 Tarıhınde ıs yerınde bas agrısı kusma konusmada yavaslama olarak 112 ambulansla acıl servıse getırıldı getırılen hastanede yapılan BT ve MR cekımınde beyın damarları tıkalı oldugu anlasıldı ılac tedavısıne baslandı 22.03.2019 tarıhınde beyınde odem olusması sonucu acıl mudahale edıldı beyıne sant takıldı suan hala yogun bakımda yatıyor 12.04.2019 ve hastane bızden 50 bın tl para talep ettı bu konuda sıden yardım ıstıyorum ambulansla acıl gelen hastadan ucret talep edılmedıgını soyluyorum ama sgk bazılarını karsılamıyor dıyor gecıstıyor bu konuda nasıl bır yol ızleyebılırım

    Reply
    • Nuray
      14.10.2019 at

      Hastane girişiniz KIRMIZI ALANdan oldu ise kesinlikle hiç bir ücret talep edemezler ve tüm tedavileri ücretsiz yapmak zorundalar. Aynını biz de yaşadık, mücadele ettik, şikayet ettik, hiç bir ödeme yapmadan hastaneden ayrıldık. Hastaneyi sgkya ve cimere şikayet edin, dikkate alınıyor.

    • Hazan
      15.10.2019 at

      SGK’nız var ise, yoğum bakım için ücret talep edemezler. Cibali SGK’ya şahsen ve belgelerinizle başvuruda bulunun. Hatta Cimer’e Alo Sağlık Bakanlığı’na bidirimde bulunun.
      Ama hepsinden önemlisi, işyerinde rahatsızlandığı için, olay İŞ KAZASINA giriyor.
      Çalışma esnasında babam beyin kanaması geçirmiş oldu. SGK’ya iadeli-taahütlü posta ile iş kazası olduğu ve hakkımızın verilemsi için başvuruda bulunduk. En sonunda dosya İstanbul 2 nolu Teftiş Daire Başkanlığı’na gitti. Şimdi ise, sürekli iş göremezlik geliri bağlandı.
      Geçmiş olsun.

  • ilker baştaş
    13.12.2018 at

    istanbul cibali sgk meslek hastalığı kontrol sonuçlar kaç günde sonuçlanır

    Reply
  • hamit duman
    19.11.2018 at

    cibali meslek hastalıgı büro servisinde evrakım 4 aydır gelmedi telefonlara bakmıyorlar baglı bulundugum ssk cibalıyi arayıp sorun 4 ay olmus diyin diyor nasıl bilgi alacaz

    Reply
  • Esen alpaydin
    19.07.2018 at

    Annemin sosyal sağlık sigortası yokken devlet hastanesinde ücretli olarak ameliyat yaptırdım. Daha sonra annemi kendi üzerimden ssk li yaptık. Ben şimdi hastane icin yaptığım masrafları geri alabilirmiyim ?

    Reply
  • Süheyla Zaralı
    18.01.2018 at

    Merhaba,

    Yurtdışına Almanya’ya kızımın yanına gittim orada malesef implantlı olan dişim çıktı bizde yaptırtmak zorunda kaldık. Gittiğim Dişçi bana yüksek meblağda fatura çıkarttı bunu orada ödemek zorunda kaldım. Faturam var. Diş Doktoru Türkiyeden SSK’mın bunu muhaak karşılıyacağını söyledi. Cıbali SGM’yi bugün defalarca aradım operatör hep meşgül bana bu konuda bilgi verirseniz yardımcı olursanız çok memnun olucam.

    Reply
  • Aysel
    30.05.2017 at

    Acil serviste tedavi için yüksek ücret alınması ile ilgili bir özel hastane hakkında şikayette bulunmak istiyorum. İlgili telefonları arıyorum açan yok. Dilekçe ile şikayetmi kuruma iletmek istiyorum.Hangi bölüme göndermem gerek. Halkla İlişkiler dendi ama pek alakasını kuramadım. Zaten o bölümde tel. e bakanda yok.Yanıt Lütfen

    Reply
    • Danışma Birimi
      31.05.2017 at

      Merhaba,

      Aşağıdaki linkten üye olarak şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.

      https://hastahaklari.saglik.gov.tr/

  • Adalet bayram
    12.04.2017 at

    Sayın yetkililer BİMER’e başvurduğum şikâyet sonucu size basvurmam gerektiğini söyledler.
    Kızım Sinem BAYRAM İstanbul Ataşehir Memorial Hastanesinde karaciğer nakli oldu. SSK ile anlaşması 1 yıl olduğu için hastane bizden ücret talep etmekte. Durumum gereği bu ücretleri ödeyemeyeceğim. Yüce devletimizden gereğinin yapılmasını arz ederim.

    Reply
  • heyati soylu
    07.12.2016 at

    slm
    benözel bir hastane masraf faturasını 19 / 10/2016 tarihinde sgk ya verdim halen cvp alamadım aynı zamanda verilen telefonlarada asla cvp veren yok

    Reply
  • heyati soylu
    07.12.2016 at

    slm
    benözel bir hastane masraf faturasını 19 / 10/2016 tarihinde sgk ya verdim halen cvp alamadım

    Reply
  • Çetin
    17.11.2016 at

    Özel memoril hastanesinden yüksek alınan paranın tam dökümü faturasını vermiyor ne yapmalıyım

    Reply
  • Reyhan
    21.10.2016 at

    Merhabalar bağcılar medipol hastanesinden tedavi almış görünüyorum ama ben hiç tedaviye gitmedim. Bunun için 13/10/2016 tarihinde cibali ye dilekçe verdim. Cevabı ne zaman alabilirim?

    Reply
  • MÜRÜVVET
    29.12.2015 at

    Merhbalar özel çapa hastanesi acil bölümde alınan abartılı ücret ile ilgili şikayet kaydımı mail yolu ile gönderebilirmiyim

    Reply
    • Yusuf Karataş
      09.01.2016 at

      İlgili makama direkt olarak ulaşıp elden dilekçe vermeniz gerekir.

  • veysel şirin
    27.10.2015 at

    04 09 2015 tarihinde ssk genel müd lügüne İstanbul beylikdüzü kolan hospitıl özel anlaşmalı hastanenin acil servisinde yapılan kan tahlili sonucunda benden alınan abartılı ücret hk da vemiş olduğum dilekçeme halen cevap alamamam hk da

    Reply
    • Yusuf Karataş
      12.12.2015 at

      Detaylı bilgi için ilgili SGK müdürlüğü ile iletişime geçiniz lütfen.

Remzi için bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir