Sorgulamalar

Avea Fatura Detayı Sorgulama

Ayrıntılı Fatura Detayı sadece borç bilgisi, vergiler ya da ödenecek tutar değil, o ay içinde ya da geçmişe dönük (geçmişe dönük fatura detay bilgisi işlemlerinizi en fazla son 6 ay için yapabilirsiniz) yaptığınız görüşmelerin; görüşülen numara, görüştüğünüz tarih ile saat, görüşme süresi ve görüşme tutarı; ya da sms attığınız veya aldığınız numaralar ve bu SMS’lerin tarih, saat, sayısı ve SMS tutarınız gibi bilgileri içeren faturadır. Ayrıntılı fatura detayınıza ulaşmak için ‘Ayrıntılı Fatura Servisi’ni aktive etmeniz gerekmektedir. Bunun için aşağıda anlatacağımız yöntemlerden birini kullanabilirsiniz.

Türk Telekom/Avea Fatura Detayı Sorgulama Nasıl Yapılır?

1. İnternet Sitesinden Sorgulama

İnternet sitesi üzerinden sorgulama işlemini gerçekleştirebilmek için, aşağıda vermiş olduğumuz bağlantıya tıklayın.

Ardından “Online İşlemler” butonuna tıklayıp bireysel ya da kurumsal telefon numaranız ve online işlemler şifrenizle giriş yaptıktan sonra (Online İşlemler şifrenizi bilmiyorsanız giriş yapmak istediğiniz avea hattınızla *952# yazıp arama tuşuna basarak ücretsiz olarak anında yeni bir şifre edinebilirsiniz) sırasıyla Fatura İşlemleri, Fatura Servisleri, Detaylı Fatura Aboneliği seçeneklerini tıklayabilirsiniz.

Avea/Türk Telekom Fatura Detayı Sorgulama İşlemi için TIKLAYINIZ!

2. Müşteri Hizmetlerinden Sorgulama

Avea Müşteri Hizmetleri’ni arayarak (Müşteri Hizmetleri’ne avea hattınızla bağlanıyorsanız 500, farklı bir operatör ya da sabit hattan bağlanıyorsanız 444 1 500 numaralarını tuşlamalısınız.) Müşteri Hizmetleri’nden detaylı fatura servisini aktive etmeden sadece belli bir döneme ait fatura ayrıntınızı da isteyebilirsiniz. Bu bilgiler ilgili mail adresinize gönderilir.

3. Mobil Uygulamadan Sorgulama

Google Play Store ya da App Store’dan “Türk Telekom Online İşlemler” uygulamasını telefonunuza indirip fatura detayınızı görüntüleyebilirsiniz. Uygulamayı indirdikten sonra öncelikle işlem yapmak istediğiniz cihazı (mobil, internet, ev telefonu) seçin. Seçimi yaptıktan sonra sizi yeni bir mobil uygulama indirme sayfasına yönlendirebilir. Eğer yönlendirirse o uygulamayı da indirin. İkisinden biriyle giriş yaptıktan sonra diğerini silebilirsiniz. Ardından , Avea’nın internet sitesinde olduğu gibi, bireysel ya da kurumsal telefon numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra yapmak istediğiniz işlemi seçin.

Bu işlemlerden herhangi birini yaptıktan sonra ayrıntılı fatura servisiniz aktifleşmiş olur. Böylelikle fatura bilgilerinize online ulaşabilirsiniz ya da detay bilgileriniz her ay faturanızla birlikte size ulaşır.

Türk Telekom/Avea Android Mobil Uygulamasını İndirmek için TIKLAYINIZ!

Türk Telekom/Avea iOS Mobil Uygulamasını İndirmek için TIKLAYINIZ!

İşlem ücretleri ise şu şekildedir;

  • Avea’nın web sitesinden ve mobil uygulamasından yapılan işlemler ücretsizdir.
  • E-posta yoluyla gönderilen detaylı faturalardan da ücret alınmaz.
  • Posta yoluyla gönderilen detaylı faturalar vergiler dahil 1 liradır. Bu ücret 1. ve 2. sayfalar için ayrı ayrı alınır. 2. sayfadan sonraki fatura sayfalarından ücret alınmaz. (12 Ekim 2015 itibari ile yapılan ücretlendirmeler bu şekildedir.)
  • Müşteri Hizmetlerinden yapılan işlemler işe 1 lira olarak ücretlendirilir.

SMS ile detaylı fatura bilgisi alınamamaktadır.

Online İşlem Yaparken Dikkat!

Mobil uygulamadan ya da internet sitesi üzerinden işlem yaparken dikkat etmeniz gereken bazı noktalar vardır.

İlk olarak mobil uygulamaya ya da internet sitesine girerken kullandığınız online işlemler şifrenizi ya da bu gibi parolalarınızı kimse ile paylaşmamalı, kimseye söylememelisiniz. Ayrıca ortak kullanıma açık bilgisayarlarda hatta kendi şahsi bilgisayarınızda karşınıza çıkan ”beni hatırla” ya da ”şifremi kaydet” gibi seçenekleri kesinlikle kullanmamalı, mümkünse ”bu site için asla” seçeneğini tıklamalısınız.

Türk Telekom/Avea Online İşlemler Şifresi Nasıl Alınır?

Online işlemler şifrenizi ya da parolanızı unuttuğunuz zaman ‘SIFRE’ veya ‘PAROLA’ yazarak 9520’e mesaj atabilir ya da şifresini öğrenmek istediğiniz hattınızla *952#’yi arayabilir, bu bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Dolayısı ile cep telefonunuzu çaldırdığınız, unuttuğunuz veya isteyerek ya da istemeyerek 3. bir kişiye verdiğiniz zaman bu kişiler de bu bilgilere en az sizin kadar kolay ulaşabilecektir.

Bu gibi durumların, yani online işlemler şifreniz ya da parolanız 3. kişiler tarafından kullanılarak cep telefonu hattınız ile ilgili yaptığı her türlü işlemin hukuki ve cezai sorumluluğu size aittir. Avea böyle bir durumla ilgili hiçbir sorumluluk almamaktadır.

Shares:

4 Comments

  • şerife
    12.09.2019 at

    detaylı fatura bilgilerimi görmek istiyorum

    Reply
  • hatice
    27.02.2018 at

    Faturalı hatlarda 5 yıl önceki döneme ait görüşme detaylarına nasıl ulaşabilirim?.Teşekkürler

    Reply
  • yaşar taban
    06.02.2017 at

    hata tarifelı telefon aldım ödememın bitmesi gerekırken halen devam ediyor

    Reply
    • SGK Merkezi
      08.02.2017 at

      Lütfen bağlı olduğunuz şebekeyi arayınız.

SGK Merkezi için bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir